جمال

جاودانگی مرهون حضور توست...

آخرین‌ها

جنگ دورن

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

نیروهایی درونی‌ام با هم جنگ و دعوا دارند. درگیری‌ها را می‌بینم. صف‌بندی‌ها و آرایش گرفتن‌ها را درک می‌کنم. حرص و طمع روبه‌روی صبر و قناعت ایستا‌ده‌اند و برای هم کُری می‌خوانند. خودپسندی و تواضع با هم گلاویز شده‌اند. ریا و خلوص به روی هم شمشیر کشیده‌اند. صحنه شلوغ شده. همه چیز به هم ریخته. اما درگیری و زد و خورد هنوز ادامه دارد. جنود عقل و جهل مدت‌هاست با هم می‌جنگند. و من در انتظار گروهان آرامش زیر خیمه توکل و توسل نشسته‌ام.

  • جمال

نظرات (۱۳)

خوش به حالت که این چیزا رو فهمیدی و وای به من
  • مسعود مرواری
  • ای آفتاب حسن ، برون آ دمی ز ابر
    کان چهره مشعشع تابانم آرزوست
    دریای مواج درونمام فقط با رسیدن به ساحل آرامش و در سایه ی توکل امکان پذیر است....
    دریای وجودتان آرام...

    سربزنید.
    یاعلی...

    فوق العاده بود...

    به این میگن وحدتی از تفاوت ها و تناقض ها...

    انسان دیگر...

    .

    متنی مختصر، دقیق و گویا

    به همراه راه حلی درست...

    پاسخ:
    شما نمی خواهی دست از تعریف برداری؟!
    خداوند انسان را منتقد هم آفریده است
    به نظرم تصاویر خیلی انتزاعی و کلیشه ای هستن
    به قول یکی از منتقدین معاصر ترکیب هایی که استفاده کردی ترکیب های جدول ضربی هستن
    سخن نو آر که نو را حلاوتی است دگر....
    پاسخ:
    ممنون از حضور و نقد
    با سلام
    زیبا می نویسید مثل همیشه
    سخنی که ز دل برآید بر دل نشیند
    التماس دعا
    یا علی
  • محمد حسین حدائق
  • جالبه ها
    فضای درونی شما مثل فضای سیاسی کشوره!!!!!!
    پاسخ:
    فکر کنم منطق رو خوب خونده باشی ولی نمیدونم چرا همیشه مع الفارق قیاس میکنی!

    1) این متن از سمت من نقد برنمی دارد!

    2) پایش بیفتد نقد هم حساب می کنیم فعلا نسیه را بپذیر

    3) متون ادبی که به دلنوشته نزدیکند را نقد نمی کنند. راه فرار زیاد دارد خب

    4) یه مقدار عرصه رو عوض کن تا عرصه رو عوض کنم!

    پاسخ:
    عرصه را که عوض کردم خبرت می کنم.
    دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با ما ...!

    دقیقا

    م.ن که از پسشون بر نمیام! از توکل هم گاهی رد میکنم و تفویض میکنم به خدا!!

    به جان خودم ته تهش همینه بری در خونه اهل بیت ضجه بزنی فلان چیز رو از م.ن بگیر که البته این ضجه هم باید از خودشان گرفت..

    یا علی مدد را عشق است

    بعضی وقتها که خیلی این دو گروه میرن رو اعصاب بنده میگم بهشون شما دعواکنید م.ن کار خودم رو انجام میدم دیگه اینها

    یا علی مدد را عشق است

    زین پس میخوانمتان انشاالله
    پاسخ:
    لطف دارید
  • محمد ابراهیم باغبان
  • باسلام
    این یک نظر عمومی است :
    آدرس وبلاگ جدید بنده اینه : www.55555.blog.ir
    اگر هم لطف کرده بودید و پیوند وبلاگ قبلی رو توی وبتون گذاشته بودید لطف خودتون رو تکمیل کنید و تغییرش بدید
    این مطلب جدید رو هم مطالعه بفرمائید :
    عاقبت شرکت هائی مثل نستله و نوکیا اسرائیلی شدند یا نه؟ کلاهی که بر سر متدینین می رود و پولش به جیب تجار و رقبا
    ممنون
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">