جمال

جاودانگی مرهون حضور توست...

آخرین‌ها

من در میان جمع و ...

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

وقتی کسی در میان یک جمع بخواهد گام‌هایش را طوری بردارد که مثل دیگران نباشد، یا جلو می‌افتد یا عقب. اگر گام‌هایش به استواری اعتقاداتش باشد جلو می‌افتد وگرنه نه. و همین که از جمع جلو افتاد سختی‌اش شروع می‌شود. اولین‌اش تنهایی است. و انتهایش انقطاع است. شاید این دو در ظاهر شبیه هم باشند اما به اندازه فاصله میان مبدأ تا مقصد از هم دور‌اند. و مرکب هر دو ابتلاست.

پ.ن:

سعدی چه خوش گفته: من در میان جمع و دلم جای دیگرست

  • جمال

نظرات (۶)

گه ملحد و گه دهری و کافر باشد
گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد
باید بچشد عذاب تنهایی را
مردی که ز عصر خود فراتر باشد
سلام...

چهار سردار...

http://zareh.blog.ir/post/394
آری چنین است شیخ.
  • اشنا تر از آشنا
  • شیخ بزرگوار ما که بارها بشما در این چند روز می گفتیم که تو در میان جمع دلت جای دیگر است ولی باور نمی کردی وفکر می کردی ما غرض ومرضی داریم
    پاسخ:
    به خدا پناه می برم از اینکه فکر کنم شما غرض خاصی داشتید
    با سلام.
    خیلی زیبا بود.
    خوش دارم این تنهایی و انقطاع رو.
    خدا نصیب کنه در مسیرش جلو بزنیم و السابقون السابقون بشیم.
    دعا بفرمایید بزرگوار.
    یا علی.
    همواره تنهاییم
    در جمع باران هم
    در یک کویر خشک
    در زیر باران هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">