جمال

جاودانگی مرهون حضور توست...

آخرین‌ها

درسی برای زندگی‌ام

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

توی بیست‌ و‌ دو سالی که از خدا عمر گرفته‌ام آدم‌های زیادی را دیده‌ام؛ اما فقط از بعضی‌هاشان متنفر شدم. آنقدر که بارها به گریه افتادم؛ نه به خاطر برخوردی که با من داشتند، که به خاطر جهل‌شان. همان‌هایی که به نوعی همکاران و هم‌لباسانم به حساب می‌آیند.

 وقتی می‌بینم به خاطر منافع دنیایی، خودشان را کوچک می‌کنند، برای رسیدن به جایگاه و پست و مقام، انسانیت‌شان را خدشه‌دار می‌کنند و آزادمنشی‌شان را می‌فروشند، دعا می‌کنم که مثل آنها نشوم. از آن‌ها برای ادامه راهم و برای زندگی‌ام درس می‌گیرم. درس گرفتنی!

  • جمال

نظرات (۴)

 "همکاران و هم‌لباسانم"

?
پاسخ:
ببخشید
یادم رفت بگویم طلبه هستم
  • هادی غلام زاده
  • توی بیست‌ سالی که از خدا عمر گرفته‌ام آدم‌های زیادی را دیده‌ام؛ اما فقط با بعضی‌هاشان مانوس شدم. آنقدر که بارها به گریه افتادم؛ نه به خاطر برخوردی که با من داشتند، بلکه که به خاطر علمشان. همان‌هایی که به نوعی همکاران و هم‌لباسانم به حساب می‌آیند.

     وقتی می‌بینم به خاطر منافع دنیایی خودشان را کوچک نمی‌کنند، برای رسیدن به جایگاه و پست و مقام انسانیت‌شان را خدشه‌دار نمی‌کنند و آزادمنشی‌شان را نمی‌فروشند، دعا می‌کنم که مثل آنها شوم. از آن‌ها برای ادامه راهم و برای زندگی‌ام درس می‌گیرم. درس گرفتنی!

     
    پاسخ:
    اگر همین ها را جمع و جور می کردی و توی وبلاگت می چپاندی تا حالا توی ده تا مسابقه وبلاگ نویسی برنده شده بودی!
    واقعاً22سالتونه؟خوبه.پس حالا ننه جون بهت تبریک میگم بخاطر گریه هات وبخاطر تفکرت و آزاد منشی و قلمت.آفرین پسرم.من طلبه ها رو دوست دارم از اون مدلی که هی میپرسند و ساکت نمیشوند تا استادشان بگوید "مگه اینجا مجلس ختم است که ساکت نشسته اید؟اشکال کنید!"خوب درس بخون!هی سوال کن ننه!درسی که من از زندگی گرفتم اینه "سری که توش پر سوال نیست به تنش زیادیه!"یا همون "آب کم جو..."
    از اون طلبه ها باش که خمینی عزیز بهتون افتخار کنه.
    کافی است یک قطره از طمع دنیا درکام انسان بچکانند.آن وقت آن می شویم که دیدی...
    پاسخ:
    صبر کنید!
    هنوز هم نمی خواهید خودتان را معرفی کنید؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">