جمال

جاودانگی مرهون حضور توست...

آخرین‌ها

گیرنده: عین

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

فکر می‌کردم پشت این قلم صداقت نهفته است. دستی این کلمات را می‌نویسد که به قلب بزرگی متصل است. واژه‌ها از ذهنی می‌تراود که اوج گرفته و توانسته در بازار مکاره‌ی افکار خودش را پیدا کند. و خدا می‌داند چنین قلبی و چنین فکری برایم از هر زیبایی و طراوتی، زیباتر و دلفریب‌تر هست. که این روزها آدم کم گیر می‌آید.

در تشخیص‌ام اشتباه نکرده بودم. همانطور بودی که با خودم ارزیابی کرده بودم. مشکل از جای دیگری بود. از کسی بود که زیبایی‌هایی که من می‌دیدم را نمی‌دید. و البته مشکل از من هم بود که با او فرق داشتم. مشکل از من بود که فکر فرداهای بعد از چروکیده شدن صورت‌ها و از طراوت افتادن چهره‌ها را می‌کردم. و تنها چیزی که در آن زمان به کار آدمی می‌آید فکر است. اوج گرفتن‌های از سر تفکر است. بال و پر درآوردن‌های از پس اندیشیدن است. طروات و تازگی یک اندیشه‌ی آزاد هیچ گاه از بین نخواهد رفت. حتی اگر کاغذی برای ثبتش نباشد و قلمی برای نوشتنش. 

‌با این همه خودم را از چنگالت رها کردم. باید خودم را آزاد می‌کردم. از تعلق داشتن به کسی یا چیزی متنفرم. دوست ندارم زندانی دیگران باشم؛ همانطور که دوست ندارم دیگران را زندانی‌ خودم کنم. سخت بود ولی توانستم. 

 

پ.ن: این نامه هم مثل قبلی به دست گیرندهاش نرسید. یعنی نرساندم!

  • جمال

نظرات (۵)

سلام
فکر کنم منم گیرنده ی این نامه رو بشناسم
از وقتی شناختمش جواب بسیاری از دغدغه هایم را یافتم
خدا رو شکر
پاسخ:
سلام
بعید میدانم بشناسیدش
  • محمد مدیر سایت و وبلاگ سنان
  • سلام دوست خوبم

    خوبید شما کم پیدا ؟سایه تون خیلی سنگین شده؟

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    توفیق نداریم خدمتتان برسیم
  • محمد حسین حدائق
  • یعنی میشه یه نفرم ما رو تحویل بگیره؟
    پاسخ:
    دوست داری برات نامه بنویسم؟!
    ما همه اسیر یکی از حروف الفبا هستیم یا خواهیم شد...بهترین حرف را برایت آرزومندم...
    پاسخ:
    کاش میدانستم چه کسی بهترین ها را برایم آرزو می کند
    تورا دوست دارم وبهترینها را برایت ارزومندم
    پاسخ:
    کلیک رنجه فرمودید پدر جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">